Kubo and the Two Strings
Young Kubo's peaceful existence comes crashing down when he accidentally summons a vengeful spirit from the past. Now on the run, Kubo joins forces with Monkey and Beetle to unlock a secret legacy. Armed with a magical instrument, Kubo must battle the Moon King and other gods and monsters to save his family and solve the mystery of his fallen father, the greatest samurai warrior the world has ever known.