On Va Continuer!: The Lost Bayou Ramblers
In contemporary Louisiana, the Cajun French language is feared to die out with the older generations. But Lost Bayou Ramblers are taking their culture forward to new audiences through their genre-bending music. From raising his family with Louisiana French in the prairie home Louis built by hand to the Cajun accordions that Andre crafts piece by piece, the Michot brothers are living out the ancestral ways of South Louisiana - with their music at the forefront. Join Lost Bayou Ramblers on tour as they mend the lines between traditional and modern to bring the traditions of the past forward into new generations.