Pride & Prejudice
In this adaptation of Jane Austen's beloved novel, Elizabeth Bennet (Keira Knightley) lives with her mother, father and sisters in the English countryside. As the eldest, she faces mounting pressure from her parents to marry. When the outspoken Elizabeth is introduced to the handsome and upper-class Mr. Darcy (Matthew Macfadyen), sparks fly. Although there is obvious chemistry between the two, Darcy's overly reserved nature threatens the fledgling relationship.