Puffins: Shorts Collection 22
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 22 includes 4 amazing episodes: A very special band, The flying Otto, Bertha wants to fly, A guitar with a mind of its own. A very special band: An important musical contest is being held on the tundra. Among the contenders we find our Puffin friends... but we also find Otto and his merry band of rogues - who promptly find a devious way to steal the Puffins' instruments. Will Didi, Pie, Tac and Tic manage to get their instruments back in time to put on their show? The flying Otto: It's a magnificent sunny day and Otto is peacefully resting on his little island... until Didi and Tic show up and play a prank on him. But there's no messing around with Otto: the ever-clever and devious walrus creates an amazing anti-gravity belt that allows him to fly! It looks like Didi and Tic are trapped and doomed... Will the two little Puffins manage to slip away? Bertha wants to fly: It's a normal day on the Tundra and the Puffins are having a blast with their daredevil aerial acrobatics. But what would happen if Bertha suddenly got it into her head that she absolutely had to fly? Where there's a will there's a way, right? A guitar with a mind of its own: It's a magnificent sunny day at the frozen lake and Otto is all caught up in a hockey training session with his puffins, until Didi, Pie, Tic and Tac show up and start playing their guitar. What would happen if Otto put a whammy - a spell - on the guitar?