Somewhere in Queens
Leo and Angela Russo live a blue-collar life, surrounded by the big personalities of their overbearing Italian-American family. When their son's chance at a life-changing basketball scholarship is jeopardized, Leo risks everything to help him, but may tear the family apart trying to make it happen.