The Caller
Troubled divorcee Mary Kee is tormented by a series of sinister phone calls from a mysterious woman. When the stranger reveals she's calling from the past, Mary tries to break off contact. But the caller doesn't like being ignored, and looks for revenge in a unique and terrifying way...