Tuesday
A mother (Julia Louis-Dreyfus, in a profoundly moving performance) and her teenage daughter (Lola Petticrew) must confront Death when it arrives in the form of an astonishing talking bird. From debut filmmaker Daina O. Pusić, Tuesday is a heart-rending fairy tale about the echoes of loss and finding resilience in the unexpected.