Walking with Shadows
In Lagos, Nigeria, Ebele Njoko has been running away from his true identity his entire life. A search for validation and love from his family, has led him to create a character at variance with himself but one more acceptable to society. Suddenly, Adrian’s past and secrets have caught up with him and his world soon begins to crumble as he frantically tries to control the growing ripple effect of a revelation. In a context of strong religious and cultural beliefs the repercussions of this news soon threatens the perfect life he had created. Adrian now has to confront past traumas and starts a quest for acceptance and understanding.