Weird Science
Teen misfits Gary and Wyatt design their ideal woman on a computer, and a freak electrical accident brings her to life in the form of the lovely, superhuman Lisa. She outfits Gary and Wyatt in cool clothes, surprises them with a Porsche and helps them stand up to jerks Ian and Max. But, all the while, the boys must hide Lisa's existence from Chet, Wyatt's nightmare of a big brother.