Wolf Man
Blake and his family are attacked by an unseen animal and, in a desperate escape, barricade themselves inside a farmhouse as the creature prowls the perimeter. As the night stretches on, however, Blake begins to behave strangely, transforming into something unrecognizable that soon jeopardizes his wife and daughter.