Analyze This
When doctors tell a mob boss (Robert De Niro) that he is suffering from anxiety attacks, he seeks the help of Ben, a therapist (Billy Crystal), who is manipulated into treating him, with hysterical results. Just as Ben and his fiancée (Lisa Kudrow) are about to wed, they are faced with a mobster who won't take no for an answer.