Superman: The Movie
Portraying the early years of the man of steel, from his birth on the planet Krypton to his arrival on Earth and the first of his epic battles with the arch-criminal Lex Luthor. The superhero must prevent Luthor's nefarious scheme to rearrange the west coast of America with the help of a couple of nuclear bombs.