AMG
S1, E14: AMG - three letters that quicken your pulse. From the very beginning, AMG has been specialized in improving performance for Mercedes cars. It is the embodiment of automotive performance, exclusivity and dynamic driving pleasure. Car History details AMG's growth from its humble beginnings as an independent engineering firm to being a world renowned company owned by Mercedes-Benz.