S2023, E3: The Düsseldorf restaurateurs are halfway through their competition. In this episode, professional chef Mike Süsser visits the fourth district. Host Renata is eager to showcase her restaurant, which features a fusion of Mediterranean and Persian cuisine. Find out if she will successfully win over the competition with her establishment.