S2, E5: Justin is pushed by Dolan to make a difficult decision; Iris gives an important dictation; Ben has a nightmare visit with a mask-maker; Ruthie shares her visions with Sofie, who decides to help Ben; Rita Sue is generous with Stumpy, who bets on a big fight; Libby fishes for a compliment from Jones; Stroud continues his pursuit of Ben; and Justin receives a mysterious gift that gives him a new perspective.