Einmal ist keinmal
S1, E4: Mona's involvement successfully halted the construction of the golf course, much to her friends' relief. However, another crisis looms on the horizon. Meike's necklace has resurfaced in a secondhand shop, raising questions and concerns as Nadine claimed she had disposed of the necklace back then. This unexpected discovery threatens to unravel past secrets, testing the bonds of friendship once again as Meike and her friends grapple with the unfolding mystery.