S2023, E2: In this episode, the competition heads to "Teppanyaki," a Japanese specialty restaurant in downtown Düsseldorf. Host Benjamin hopes to win over his fellow restaurateurs with high-quality products, authentic Wagyu beef from Japan, and a unique dining experience. Whether he can score points with the competition remains to be seen.