Polichinelles Polichinelles
S1, E1: This morning, Marion brings Salomé breakfast in bed. A croissant, some juice, a flower and... a jar of semen. Marion is usually straightforward but this time, she pulled a big one. How she's asking is brutal but what she's asking can't wait any longer.