The Salem Witchcraft Trials
S1, E6: According to Professor Linder, the Salem witchcraft trials illustrate the danger of drawing conclusions ahead of evidence; gaining a greater understanding of the legal basis for a travesty that accuses hundreds of people of practicing witchcraft.