Zwei sind einer zu viel
S1, E2: In the office of Fabian Anders, a new couple appears: Rebecca Renner and Mario Kortner. They have been having an affair for a long time, but Rebecca is tired of being the perpetual mistress. She demands that Mario leave his wife, a separation he surprisingly follows through with. However, instead of finding happiness, Rebecca plunges into a new affair, searching for fulfillment in unexpected places.