Charlotte Link - Die letzte Spur
Vanished without a trace: Elaine Dawson could potentially be the victim of a woman-killer the police have been chasing in vain. Rosanna Hamilton misses her friend, who had set out for her wedding three years ago but never arrived. In her investigation, the London journalist comes across lawyer Mark, who allegedly was the last to see the missing woman.