ChiefsAholic: A Wolf in Chiefs Clothing
Kansas City Chiefs superfan Xaviar Babudar, aka ChiefsAholic, rose to fame with his antics. But a secret life came to light when he was arrested, unraveling a series of unsolved bank robberies committed across the Midwest.