The Serpent's Egg
After his brother inexplicably commits suicide, unemployed Jewish-American circus performer Abel Rosenberg (David Carradine) is stuck in Berlin with his sister-in-law, Manuela (Liv Ullmann), a cabaret singer. Desperate circumstances lead to the pair taking jobs at a medical facility run by Professor Hans Vergerus (Heinz Bennent), who also offers to give them shelter. However, the clinic turns out be a very sinister place, and soon the lives of Abel and Manuela are in serious jeopardy.