Sesinde Aşk Var
This movie tells the story of Deniz, when she falls in love with Ruzgar and lose all her balance when she was a senior in high school and at the point of her life, where she would give her life a direction. Ruzgar discovers the love, passion and taste in Deniz's voice. First he hears her voice and falls in love with her before even seeing her. Deniz is a 17-year-old, focused only on her classes, at which she is really good, lively and vibrant young girl. Deniz lost her parents when she was little and she focused on her studies as a result of her grandfather's secret pressures and direction. But actually, Deniz's biggest pleasure and ability is singing. But her grandfather Sukru pressures Deniz so much because of his own trauma in the past that Deniz doesn't even realize that her greatest skill is this. That is, until she loses herself to go with the new wind at school. 18-year-old Ruzgar is a music lover, who constantly has his guitar in his hand. Deniz loses herself in both Ruzgar and music and goes out on a journey to discover what she truly wants to do. On this journey, her love will be both her guide and companion. But what Deniz didn't take into account was that this process of discovery would trigger her grandfather's illness. Deniz has to choose between her grandfather, who raised her and became a one-man-family for her and her passion for music. Just as Deniz is about to make the most difficult decision of her life, she finds out a big secret about her parents and all of a sudden, things change for the worst. Will Deniz be able to get out of the state of indecisiveness with the help of Ruzgar and her love for music?