Director Marlies Demeulandre, Stéphane Gillot
This series tells the inside story behind the extraordinary transformation of Renault Group. In a sector that tends to operates behind closed doors, Renault is offering a unique insight into its design process and manufacturing secrets as well as taking us backstage at F1. An adventure marked by difficulty and failure, as well as success, seen through the eyes of employees.