The Immortal
The story of "Los Miami's," a criminal organization led by "El inmortal" that controlled the cocaine trade in Madrid in the 1990s.
The Golden Fist
José Antonio, tired of working as a drug dealer, decides to betray his boss and start the business on his own: he wants to become the owner of the drug in Madrid.
The struggle to lead the city has turned Madrid into a dangerous place; José Antonio, forced to protect his family, have to face his main opponent.
After ending his competition in Madrid, José Antonio wants to open new fronts and sees Ibiza as a unique opportunity to continue growing, but inclusion on the island will not be easy.
Los Miami's modus operandi begins to be well known in the capital, something that José Antonio does not like, who is forced to deal with his past alone.