Merz gegen Merz
Ludwig is diagnosed with dementia, and Anne and Erik have very different ways of dealing with it. Together, they try to convey the consequences of this diagnosis to their son, but Leon shows surprisingly little emotion, while Anne seeks comfort and help. Quite unexpectedly, she finds both in Erik. Can their marriage still be saved? Current developments at the company suggest otherwise.