Pastewka
In the comedy series "Pastewka," Bastian Pastewka plays Bastian Pastewka in stories of everyday life. Stories that could happen in in real life. Bastian is a lovable douchebag with blossoming imagination, the unconditional desire to always do everything right, a few little quirks and the talent to say the right thing - in most inappropriate moments.
Bastian Pastewka is a comedian whose life is full of funny, weird and embarrassing moments; in many cases, these are due to Pastewka's lies.