Seizure
Sander faces scrutiny for a past case; questions swirl around the actual guilt of an immigrant teen who hung himself after Sander arrested him.
While scrutiny over Sander's handling of the Dalmar case escalates, both Sander and Max experience hallucinations that turn into real violence.