S1, E3: A teenage girl is sent to a psychiatric clinic when her family observes her very odd behaviour following the death of her twin sister. During a clinic group outing in town, the girl runs away and hides in Melinda's store, where her twin sister appears and blames Melinda for revealing the girl's whereabouts to clinic authorities.