A Faraway Country About Which We Know Nothing
S2, E1: The enrapturing lives of those upstairs and downstairs in 165 Eaton Place are revisited. As 165 Eaton Place reopens its doors, two new arrivals make their mark. Whilst Sir Hallam's forthright aunt Blanche disrupts life upstairs and feisty new maid Beryl struggles to adjust to life in service, Lady Agnes' concern for her children reveals a dark secret about Mr Pritchard.