Upstairs Downstairs
Sir Hallam Holland and his beautiful wife, Lady Agnes, inherit now-dilapidated 165 Eaton Place.
Sir Hallam Holland and his beautiful wife Lady Agnes inherit a dilapidated 165 Eaton Place, and set about restoring the house to its full glory. Former housemaid Rose Buck finds herself back in the house where she was happiest, but the arrival of an unwelcome guest puts a strain on relations, both upstairs and down.
The Duke of Kent asks for Sir Hallam's help; Lady Agnes worries about the upcoming birth of her child.
Blanche comes face to face with her former lover when a scandalous novel is published and, when the passion between the pair reignites, begins to consider a life away from Eaton Place. Downstairs, Beryl's decision to take a stand causes serious ructions to the running of the house until a familiar face offers wise words.