The Lying Game Advantage Sutton
S2, E3: The twins compete in a tennis match to see which one will live as Sutton; Emma cancels plans with Thayer to tutor Ethan; Laurel brings Mads along on her date with Jordan; new evidence arrives concerning Alec.