All the Things You Are
S2, E4: Harry's desire to impress Beryl leads him and Johnny into the world of boxing and, as their big fight draws ever closer, the boys are determined to reign victorious. Upstairs, as she and Sir Hallam drift further apart, Lady Agnes is reacquainted with a familiar face who shows her an exciting world away from 165 Eaton Place; and Sir Hallam makes a dangerous decision which will change his life forever.