Anonymous
S3, E7: For two years, Stephanie Blake has been stalked by a man calling himself Giovanni who seems to know every intimate detail of her life. Over time, his emails and calls have become more intimidating, but without an actual physical threat against her, the police can do little for Stephanie and they are forced to abandon the case. Then something happens which shakes the police to their very core.