Armory
S1, E17: As Hondo and SWAT work to de-escalate a hostage situation in which an ex-convict is holding a local family captive, the mission takes a dangerous turn that impacts the team. Also, when Street tires of his complicated romantic entanglements, he agrees to let Chris make over his online dating profile.