Republic of Doyle Blood Is Thicker Than Blood
S1, E4: An old case comes back to haunt Mal when a man hires the Doyles to find the person who killed his wife; a crime that the man himself was wrongfully convicted of years ago. At home, Tinny makes a bold move to assert her independence, while Jake tries to find out if he's about to become a daddy.