Chapter Ninety-One: The Return of the Pussycats
S5, E15: After going MIA during the middle of her world tour, mega-star Josie McCoy returns to Riverdale unexpectedly; Veronica gets creative after a surprise visit from her old friend Alexandra Cabot; Toni steps in to help Tabitha and Veronica land a deal.