Archie Andrews and his rag-tag group of friends must juggle school, family drama, and the mysterious criminal underground that threatens the quiet suburban town.
Cheryl is under a cloud of suspicion when new information about Jason's death is revealed; Archie makes a decision that strains his relationship with Miss Grundy; Betty decides to revive the school newspaper.