The Shards
A senior at an exclusive Los Angeles prep school becomes obsessed with a new student and with a serial killer on the loose who seems to be drawing closer to him and his friends. Based on the novel.
It's the summer of 1981 in Los Angeles; a series of disturbing crimes coincides with the arrival of a strange new student in Bret's orbit. Written for Television by Ryan Murphy & Bret Easton Ellis. Directed by Ryan Murphy.