Chapter Sixty: Dog Day Afternoon
S4, E3: Betty and Charles track down Edgar and his Farmies; Archie and Veronica hold a car wash fundraiser; Jughead's first day at Stonewall Prep doesn't go as planned; Cheryl learns a dark family secret.