Chapter Sixty-Eight: Quiz Show
S4, E11: Determined to give Frank a second chance, Archie gives him a job at Andrew's Construction; Betty is determined to take down Bret and defeat Stonewall Prep at the Quiz Show Championship; Veronica and Cheryl team up for an unlikely business venture.