Chapter Sixty-Nine: Men of Honor
S4, E12: Archie is concerned for Frank after someone from his past arrives in Riverdale; Betty and Alice's investigation leads them on a collision course with their number one suspect; Veronica catches up with her old friend Katy Keene.