Chapter Thirty-Three: Shadow of a Doubt
S2, E20: The town's mayoral race between Fred and Hermoine heats up, and Hiram sets his sights on a new ally, Sheriff Minetta. Betty turns to Cheryl for help when she has a suspicion about the Black Hood, and a mysterious message causes tension.