Batman: The Brave and the Bold Clash Of The Metal Men!
S2, E6: After seeing off some pirates on the high seas with the aid of Aquaman, Batman joins forces with six new heroes known as the Metal Men to take on the toxic Gas Gang, who came into being following an accident at the lab of Dr William Magnus.