The Night Shift Coming Home
S1, E6: The aftermath of a serious military bus accident threatens to expose the truth about Drew’s (Brendan Fehr) relationship with his boyfriend, Rick. TC (Eoin Christopher Macken) and Scott (Scott Wolf) square off over Jordan (Jill Flint).