The Night Shift
San Antonio Memorial’s iconoclastic doctors and nurses use their instincts and combat experience to defy the odds and run the chaotic emergency room night shift.
A dying sheriff’s deputy leaves TC (Eoin Christopher Macken) facing giving him a heart transplant for the second time. Landry’s (Daniella Alonso) child abuse investigation produces a startling diagnosis.
As Drew (Brendan Fehr) struggles to hide an injury, a series of accidents leaves TC (Eoin Christopher Macken) reattaching a hunter’s severed hand and lands Jordan (Jill Flint) in the middle of a family feud that threatens to stop a lifesaving blood transfusion.
As Jordan (Jill Flint) faces suspension for ignoring a religious patient’s “do not treat” directive, a military training accident makes Drew (Brendan Fehr) directly responsible for a fellow soldier’s life.
A series of storms leaves Topher’s (Ken Leung) pregnant wife and their daughter stranded on a highway just as she’s going into labor. TC (Eoin Christopher Macken) squares off with Jordan’s (Jill Flint) boyfriend (guest star Scott Wolf) as he’s being courted to head up the hospital’s trauma department.
The aftermath of a serious military bus accident threatens to expose the truth about Drew’s (Brendan Fehr) relationship with his boyfriend, Rick. TC (Eoin Christopher Macken) and Scott (Scott Wolf) square off over Jordan (Jill Flint).