The Hype DC Hype Squad
S1, E4: The contestants flex their muscles in a challenge that sees them pulling from iconic characters for superhero-inspired looks. With guidance from sneaker customiser Alexander John and DC Comics' Jim Lee, the designers tackle custom kicks.