The Hype
DC Hype Squad
The contestants flex their muscles in a challenge that sees them pulling from iconic characters for superhero-inspired looks. With guidance from sneaker customiser Alexander John and DC Comics' Jim Lee, the designers tackle custom kicks.
The designers instil their core beliefs into looks that address pressing social issues; Angelo Baque helps hone their messaging; guest Bobby Hundreds spots a particularly inspiring design, leaving the co-signers with a difficult decision.
The designers attempt to create a hoodie that meets Offset's exacting standards; while Cardi B drops by to offer words of encouragement and advice, the contestants struggle to impress the notoriously picky judge.