E Uhi Ana Ka Wa I Hala I Na Mea I Hala
S10, E3: A plane that mysteriously crashed into the Pacific in the '80s is found, but with a recently murdered scuba diver inside; McGarrett and Quinn zero in on who planted the bomb in his garage; McGarrett formally asks Quinn to join the team.